1. Тема самоосвіти:
Впровадження інноваційних технологій в
практику
Педагогічне кредо:
“
Найкращий вчитель той, хто забуває про те, що він вчитель” В.О. Сухомлинський
2.Загальні відомості:
Прізвище, ім'я,
по батькові: Бондар Роксолана Іванівна
1. Тема самоосвіти:
2.Загальні відомості:
Прізвище, ім'я, по батькові: Бондар Роксолана Іванівна
Місце народження:
с. Городище, Жидачівського району,Львівської області
Місце навчання: 1999-2009 рр. – Теофіпольська ЗОШ
І-ІІІ ст.
2009 - 2014 рр. – Тернопільський національний педагогічний університет
ім. В.Гнатюка, факультет філології.
Спеціальність за
дипломом: Українська і польська філологія.
Кваліфікація за дипломом: Вчитель української
мови та літератури, зарубіжної літератури та польської мови.
Місце роботи: Черниховецький ДНЗ «Пролісок» (2014-2017 рр), Черниховецька
ЗОШ І-ІІІ ст.
Посада: вчитель польської
мови, української мови та літератури
Педагогічний стаж: 7 років
3. Актуальність проблеми:
"Не навчайте дітей так, як навчали вас - вони народилися в інші часи."(Конфуцій).Одним із пріоритетних напрямів реформування
освіти, висунутих Державною національною програмою «Освіта. Україна XXI
століття», визначено необхідність “досягнення якісно нового рівня у вивченні
іноземних мов”. Знання іноземної мови стає не просто важливим фактором, а
навіть життєвою необхідністю”. Інноваційні технології розкривають потенційні можливості та здібності
дітей, сприяють розвитку творчого мислення, передбачають урізноманітнення
навчальної діяльності, створюють комфортні умови навчання. Завдання середньої школи полягає не лише у
наданні знань, а й у формуванні учня як освіченої, конкурентноспроможної та впевненої
особистості. Вимоги часу та методики сучасного уроку націлюють вчителя на
використання інноваційних технологій навчання.
Роль інтерактивних методів навчання:
- суттєве доповнення до системи методів навчання
- "панацея", що вирішує проблеми навчального процесу
- інструмент, що дозволяє значно урізноманітніти достатньо однотипну форму пізнання оточуючої дійсності
- якісно інший підхід до організації навчальної діяльності
«Найдосвідченіший педагог ніколи
не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче
починається відставання.» - В. О.
Сухомлинський.
4. Вивчення проблеми
У
педагогічній інтерпретації інновація означає нововведення, що поліпшує хід та
результати навчально-виховного процесу. Вивченням проблеми займалися такі
дослідники, як В. П. Беспалько, І. М. Дичківська, С.О. Сисоєва. На думку С.О.
Сисоєвої, використання інноваційних педагогічних технологій в освіті має
«забезпечувати особистісний і професійний розвиток особистості, її професійну
та соціальну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці, адаптаційну
гнучкість». Новизна педагогічного досвіду полягає в тому, що інноваційні
технології сприяють посиленню навчальної мотивації вивчення іноземної мови й
удосконалюванню знань учнів.
У своїй практиці використовую інстаграм-сторінку як засіб спілкування з учнями та зберігання важливої інформації з польської та української мов.
Посилання на сторінки:
5. Підвищення кваліфікації
квітень 2018 р - Методичний варштат (ТНПУ)
2019-2021 н.р.
Вебінари:
-Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу (2 год)
-Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання (2 год)
-Вправи з редагування на уроках української мови в середніх і старших класах (2 год)
-Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу (2 год)
-Вивчення української мови та літератури за допомогою соцмереж (2 год)
-Як розвивати емоційний інтелект учнів на уроках літератури (2 год)
Конференція на тему: Українська мова та література: ідеї та досвід викладання. (8 год)
Курси вчителів української мови та літератури від ТОКІППО (30 год)
Курси вчителів польської мови від Дрогобицького ДПУ (30 год)
5. Інноваційні
педагогічні технології • Креативність • Інформативність • Творчість
«Учитель
готується до найкращого уроку все життя… Щоб дати учням іскорку знань,
вчителеві треба ввібрати ціле море світла.» В.О. Сухомлинський
6. Методична робота
- створення онлайн тестів, конспектів, контрольних та самостійнихх робіт.
6.
Технологія досвіду
Види роботи на РЗМ
- Навчаючи вчуся
- Мікрофон
- Дискусія
- Асоціації
- Снігова куля
- Займи позицію (основане
на діалогічному мовленні, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня).
- Робота в групах:
Рольові ігри
- Робота в парах:
Незавершені речення.
-Навчальні фільми
-Відеоролики
-Пісні
-Мультимедійні
презентації
-Онлайн тести
-Онлайн тести
Види роботи на вивчення граматики:
-Меморі
- Доміно
- Підбери пару
- Утвори форму слова
- Підбери слово за критерієм
- Вибери зайве
- Зміна тексту
- Редагування
- Створення тексту.
Словникова форма роботи:
-Асоціація
- Протилежність
- Розповідь за картками
- Опис ілюстрації
7. Виховна робота:
Святкові та тематичні заходи:
- Лінійка до Дня писемності (9-10 кл)
- Мовознавча гра "Хто зверху"(7-10 кл)
-"Запали свічку пам'яті" до Дня пам'яті жертв Голодомору (6 кл)
- Новорічна гра "Хто зверху" (7-11 кл)
- "День Валентина" (6 кл)
- Фотоквест до Дня рідної мови (5-10 кл)
- Флешмоб учнів 10-11 кл до 150-ої річниці Дня народження Лесі Українки на вірш "Contra spem spero"
- Флешмоб учнів 8-11 класів до Шевченківських днів на вірш-послання "І мертвим, і живим, і ненародженим..."
- "Літературознавча круговерть" до Шевченківських днів (6 кл)
- Флешмоб до Дня вишиванки (6 кл)
8. Розробки уроків з використанням комп’ютерних
технологій.
Kahoot
Wordwall
Klasstools
Learningapps
На урок
Всеосвіта
10. Результативність:
Використання інноваційних технологій на уроках польської мови значно посилюють та
допомагають: створити іншомовне середовище на уроці, залучати пасивних слухачів до активної
діяльності, робити заняття
більш наочними та інтенсивними,
створити позитивну атмосферу на уроці, покращити взаємини "учень-учитель“. На уроках української мови та літератури значну увагу приділяю темам, які виносяться у програмі ЗНО. Саме інноваційні технології економлять час вчителя та учнів, допомагають краще засвоїти важчий матеріал.
11. Мої плани:
Формувати вміння учнів позиціонувати себе як вільнодумна, мисляча, свідома, творча особистість. Підтримувати
інтерес до вивчення польської мови,української мови та літератури. Підвищувати свій професійний рівень і не
зупинятися на досягнутому.
12. Моє хобі :
Декламування віршів та реалізація розвиваючих ігор зі своїм сином. І те, і інше можете переглянути на сторінці Інстаграму за хештегом #роксолана_читає та #розвивашки_Олесика
Коментарі
Дописати коментар