Перейти до основного вмісту

Портфоліо


1.
Тема самоосвіти:
 Впровадження інноваційних технологій в практику
Педагогічне кредо:
“ Найкращий вчитель той, хто забуває про те, що він вчитель” В.О. Сухомлинський
2.Загальні відомості:
Прізвище, ім'я, по батькові: Бондар Роксолана Іванівна


Дата народження: 13 липня 1992 року

Місце народження: с. Городище, Жидачівського району,Львівської області
Освіта: вища


Місце навчання: 1999-2009 рр. – Теофіпольська ЗОШ І-ІІІ ст. 
2009 - 2014 рр. – Тернопільський національний педагогічний університет ім. В.Гнатюка, факультет філології.

Спеціальність за дипломом: Українська і польська філологія.
Кваліфікація за дипломом: Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури та польської мови.
Місце роботи: Черниховецький ДНЗ «Пролісок» (2014-2017 рр), Черниховецька  ЗОШ І-ІІІ ст. 
Посада: вчитель польської мови, української мови та літератури
Педагогічний стаж: 7 років
3. Актуальність проблеми:
 "Не навчайте дітей так, як навчали вас - вони народилися в інші часи."(Конфуцій).Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, висунутих Державною національною програмою «Освіта. Україна XXI століття», визначено необхідність “досягнення якісно нового рівня у вивченні іноземних мов”. Знання іноземної мови стає не просто важливим фактором, а навіть життєвою необхідністю”. Інноваційні технології  розкривають потенційні можливості та здібності дітей, сприяють розвитку творчого мислення, передбачають урізноманітнення навчальної діяльності, створюють комфортні умови навчання. Завдання середньої школи полягає не лише у наданні знань, а й у формуванні учня як освіченої, конкурентноспроможної та впевненої особистості. Вимоги часу та методики сучасного уроку націлюють вчителя на використання інноваційних технологій навчання.
Роль інтерактивних методів навчання:
- суттєве доповнення до системи методів навчання
- "панацея", що вирішує проблеми навчального процесу
- інструмент, що дозволяє значно урізноманітніти достатньо однотипну форму пізнання оточуючої дійсності
- якісно інший підхід до організації навчальної діяльності
 «Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання.» -  В. О. Сухомлинський.
4. Вивчення проблеми
У педагогічній інтерпретації інновація означає нововведення, що поліпшує хід та результати навчально-виховного процесу. Вивченням проблеми займалися такі дослідники, як В. П. Беспалько, І. М. Дичківська, С.О. Сисоєва. На думку С.О. Сисоєвої, використання інноваційних педагогічних технологій в освіті має «забезпечувати особистісний і професійний розвиток особистості, її професійну та соціальну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці, адаптаційну гнучкість». Новизна педагогічного досвіду полягає в тому, що інноваційні технології сприяють посиленню навчальної мотивації вивчення іноземної мови й удосконалюванню знань учнів.
У своїй практиці використовую інстаграм-сторінку як засіб спілкування з учнями та зберігання важливої інформації з польської та української мов.
Посилання на сторінки:
5. Підвищення кваліфікації
квітень 2018 р - Методичний варштат (ТНПУ)
2019-2021 н.р.
Вебінари:
-Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу (2 год)
-Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання (2 год)
-Вправи з редагування на уроках української мови в середніх і старших класах (2 год)
-Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу (2 год)
-Вивчення української мови та літератури за допомогою соцмереж (2 год)
-Як розвивати емоційний інтелект учнів на уроках літератури (2 год)
Конференція на тему: Українська мова та література: ідеї та досвід викладання. (8 год)
Курси вчителів української мови та літератури від ТОКІППО (30 год)
Курси вчителів польської мови від Дрогобицького ДПУ (30 год)
5.  Інноваційні педагогічні технології • Креативність • Інформативність • Творчість
«Учитель готується до найкращого уроку все життя… Щоб дати учням іскорку знань, вчителеві треба ввібрати ціле море світла.» В.О. Сухомлинський
6. Методична робота
- створення онлайн тестів, конспектів, контрольних та самостійнихх робіт.
6.  Технологія досвіду
Види роботи на РЗМ
- Навчаючи вчуся
- Мікрофон
- Дискусія
- Асоціації
- Снігова куля
- Займи позицію (основане на діалогічному мовленні, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня).
- Робота в групах: Рольові ігри
- Робота в парах: Незавершені речення.
 -Навчальні фільми
-Відеоролики
-Пісні  
-Мультимедійні презентації
-Онлайн тести
Види роботи на вивчення граматики:
-Меморі
- Доміно
- Підбери пару
- Утвори форму слова
- Підбери слово за критерієм
- Вибери зайве
- Зміна тексту
- Редагування
- Створення тексту.
 Словникова форма роботи:
-Асоціація
- Протилежність
- Розповідь за картками
- Опис ілюстрації
7. Виховна робота:
Святкові та тематичні заходи:
- Лінійка до Дня писемності (9-10 кл)
- Мовознавча гра "Хто зверху"(7-10 кл)
-"Запали свічку пам'яті" до Дня пам'яті жертв Голодомору (6 кл)
- Новорічна гра "Хто зверху" (7-11 кл)
- "День Валентина" (6 кл)
- Фотоквест до Дня рідної мови (5-10 кл)
- Флешмоб учнів 10-11 кл до 150-ої річниці Дня народження Лесі Українки на вірш "Contra spem spero"
- Флешмоб учнів 8-11 класів до Шевченківських днів на вірш-послання "І мертвим, і живим, і ненародженим..."
- "Літературознавча круговерть" до Шевченківських днів (6 кл)
- Флешмоб до Дня вишиванки (6 кл)
 8. Розробки уроків з використанням комп’ютерних технологій.
Kahoot
Wordwall
Klasstools
Learningapps
На урок
Всеосвіта
10. Результативність:
   Використання інноваційних технологій на уроках польської мови значно посилюють та допомагають: створити іншомовне середовище на уроці, залучати пасивних слухачів до активної діяльності, робити заняття більш наочними та інтенсивними, створити позитивну атмосферу на уроці, покращити взаємини "учень-учитель“. На уроках української мови та літератури значну увагу приділяю темам, які виносяться у програмі ЗНО. Саме інноваційні технології економлять час вчителя та учнів, допомагають краще засвоїти важчий матеріал.
11. Мої плани:
  Формувати вміння учнів позиціонувати себе як вільнодумна, мисляча, свідома, творча особистість. Підтримувати інтерес до вивчення польської мови,української мови та літератури. Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому.
12. Моє хобі :
Декламування віршів та реалізація розвиваючих ігор зі своїм сином. І те, і інше можете переглянути на сторінці Інстаграму за хештегом #роксолана_читає та #розвивашки_Олесика

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

календарне планування 5-7 класи

Календарно-тематичне планування уроків польської мови у 5 класі (перши й рік навчання,   ДВІ годин и на тиждень , i - ІІ семестр) за програмою   Мацькович М.Р.,   Бугери Л. Д., Пришляк Л. А.   (За підручником   Біленька-Свистович Л.В., Ковалевський Є., Ярмолюк М. О. «Польська мова. 5 клас») 200__ -200__н.р.                                 учителя   _______________________________________ _______               ______________________________________________ ________ 70 год., 2 год. на тиждень (4 резервні години) № Дата Підтема Лексичний матеріал Граматичний матеріал Примітка АЛФАВІТ 1. Алфавіт. Читання та писання літер і, о, е, и, у, а, ó. Голосні звуки. Позначення м’якості у польській мові за допомогою літери і. Фонетичні вправи. 2. Алфавіт. Читання та писання літер ą, ę. Носові голосні. Написання та вимова слів з ę, ą. Написання с

календарне планування 8-9 класи

Календарно-тематичне планування уроків польської мови у 8 класі (четвертий рік навчання, 2 година на тиждень,І – ІІ семе c тр) за програмою М. Р. Мацькович, Л. Д. Бугера, Л. А. Пришляк на 20__ – 20__   н. р. (За підручником   Біленька-Свистович Л.В., Ковалевський Є., Ярмолюк М. О. «Польська мова.8   клас», лексичний словник M. Szelc-Mays Nowe słowa – stare rzeczy , M. Szelc-Mays, E. Rybicka S ł owa i   s łó wka ) _____________________________________ І СЕМЕСТР № Дата Підтема Лексичний матеріал Граматичний матеріал Примітка ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ 1. Прощання з літом (читання тексту «Вітай, школо» ст. 5). Лексичний словник. Теперішній та минулий час дієслів. Рух закінчень минулого часу в реченні. Наголос. Вимова. Фонетичні вправи. 2. Складання розповіді «Мій найкращий літній день». Лексичний словник. Називний відмінок однини та множини

Конспекти

Урок- батл для 9 класу Мета: сприяти естетичному вихованню учнів; розширити і поглибити знання учнів з польської мови, вдосконалювати їхні мовленнєві навички та уміння; активізувати навички усного мовлення, розширити словниковий запас; розвивати інтерес до вивчення польської мови; виховувати доброзичливість, активність і працьовитість. Обладнання : аркуші паперу з цифрами, листівками з квітами, букви алфавіту (набір), круг із словами, картки із словами, картки з реченнями. Хід уроку І.Організаційний момент. Пояснення правил уроку. Формування команд. Вибір капітанів і назв для команд. II . Zaszyfrowanylist . https://naurok.com.ua/batl-dlya-uchniv-7-i-8-klasiv-91925.html Слайд 2. Скласти вираз за номерами  літер з афавіту. Максимально 1 бал. Złożyć wyraz za numerami liter z alfabetu. Maksymalnie 1 ocena. (Być albo nie być oto jest pytanie) 3/29/5//1/15/3/20//18/12/7//3/29/5//20/26/20//13/7/24/26//22/29/2